Monday, August 31, 2009

Adrian minunea noastra

Viata mea de blogger este inca la inceput, ma incearca emotii noi, avant revolutionar si o dragoste crescanda pentru tot ce este lumesc. Daca din primele articole publicate, s-ar fi putut deduce ca EU ma iubesc doar pe mine (fiind metrosexual) si Femeia cu personalitate, azi am realizat ca iubesc Omul, indiferent de rasa, sex, religie sau apartenenta sociala. S-ar putea sa sune a cliseu, dar apropierea iminenta a Toamnei, telenovela Regina, concertul extraordinar al Madonnei, si satisfactiile vietii mele de critic literar, m-au eliberat de frustrarile extremismului si intolerantei ce mi-au marcat tineretea.

In conditiile in care majoritatea fratilor mei romani, de etnie romaneasca, inca ii mai urasc pe fratii mei romani, de etnie roma, Adrian Minune, acest gigant al cantecului lautaresc se hotareste sa sfideze legile naturale ale evolutiei socio-culturale, intr-o incercare unica de ridicare a poporului sau, catre culmile inalte ale Artei PURE.  La fel ca si in Razvan din Razvan si Vidra, Adrian Minune incearca sa isi depaseasca conditia de lautar celebru, suprapunandu-si talentul intrinsec peste fenomenul de tip Manifest Destiny in muzica foarte usoara, usoara si de opereta.

Finalul este grandios!

Humbert Cumberdale iti multumeste ca existi, minunea noastra, a tuturor!

[Via http://eynaim.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment